De 5 meest gestelde vragen Bekijk alle vragen

1. Waarom wordt mijn voordeelcode niet toegepast (kortingen, waardebon, gratis levering,...)?

Als uw voordeelcode niet wordt toegepast, is het mogelijk dat er aan één van de volgende voorwaarden niet voldaan werd :
  • behalve in uitzonderlijke gevallen zijn voordeelcodes niet cumuleerbaar met reeds verminderde prijzen op de site
  • om te profiteren van een waardebon is er steeds een minimum aankoopbedrag van toepassing
  • bepaalde voordeelcodes kunnen slechts ��nmaal per persoon gebruikt worden
Wij herinneren u eraan dat voordeelcodes onderling niet cumuleerbaar zijn.

2. Hoe wijzig ik mijn e-mailadres, mijn postadres, mijn telefoonnummer, mijn paswoord?

Met uw klantaccount kunt u gemakkelijk al deze elementen wijzigen:

3. Wat is de status van mijn bestelling (inhoud, betaling, opvolging van het pakje)?

Om de details te bekijken van uw bestelling/pakje: Opvolging van uw bestelling
Om meer te weten over uw betaling : Opvolging van uw betaling na ontvangst

4. Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen terwijl ik mijn pakje heb teruggestuurd ?

Voor meer informatie over uw betalingsherinnering neemt u best telefonisch contact met ons op.
Gelieve het nummer van uw retourbewijs alsook uw garantiebon klaar te houden.

5. Hoe kan ik mij uitschrijven op de Newsletter?

  • Rechtstreeks in de e-mails van 3Suisses: klik op de link helemaal onder aan de e-mail.
  • Via uw account: ga naar de rubriek �Mijn abonnementen� en kruis het vakje aan "Nee " of " Ja, ik wens de newsletter van 3Suisses te ontvangen en te profiteren van de exclusieve voordelen".
  • U kunt ook kiezen voor het ontvangen van 1 mail per week.

Klantaccount

Waarom moet ik een account aanmaken?

U heeft een account nodig om uw bestelling te kunnen afhandelen en te bevestigen. Uw account bevat niet enkel uw klantnummer, maar ook gegevens zoals uw leveringsadres en de status van uw bestelling. Ook het aanmelden en afmelden voor nieuwsbrieven gebeurt via uw account.

Van welke diensten kan ik gebruik maken met mijn 3Suisses account?

MMet uw 3Suisses account heeft u toegang tot een gepersonaliseerde en heel praktische service:

Zijn mijn gegevens beveiligd?

U alleen heeft toegang tot uw gegevens, op een pagina die beveiligd is met een coderingssysteem en beschermd door een wachtwoord. U kunt uw gegevens probleemloos en veilig in uw account opslaan.

Waarom moet ik mijn bankrekeningnummer doorgeven?

U kunt uw bankrekeningnummer (IBAN) aan 3Suisses doorgeven.
Deze informatie zal niet aan derden worden doorgegeven, maar zal gebruikt worden indien wij u een som moeten terugbetalen.
Indien het geval zich voordoet, bent u er dan zeker van snel en rechtstreeks terugbetaald te worden, via bankoverschrijving.
U kunt op elk moment uw IBAN rekeningnummer wijzigen.
Uw IBAN rekeningnummer wordt up-tot-date gebracht bij elke betaling of terugbetaling per overschrijving.

Bestelling

Hoe plaats ik een bestelling op de website?

Bestellen op www.3suisses.be is heel gemakkelijk.
U surft en kiest uw artikelen gewoon op de website of u gebruikt de zoekfunctie die zich bovenaan de homepage bevindt.

Welke zijn de verschillende bestelwijzen?

Bij 3Suisses bestelt u zoals u het wenst: via internet, telefonisch of schriftelijk.
Bestellen via internet: www.3suisses.be
Met uw computer, tablet of smartphone surft u waar en wanneer u wilt naar onze website. U hoeft geen enkele applicatie te downloaden, heel handig dus om vlot en gemakkelijk te shoppen. Bovendien ziet u onmiddellijk of uw artikelen beschikbaar zijn.
Bestellen via telefoon: 070/23 38 48*
Van maandag tot zaterdag, van 7 tot 21u staat een team van consulentes voor u klaar om uw bestelling op te nemen en uw vragen te beantwoorden. De consulentes kunnen u onmiddellijk informative geven over de levertijd van elk artikel.
Bestellen via de post: 3Suisses - Postbus 30000 � B-7700 Moeskroen
Vul uw papieren bestelbon in, check uw gegevens en zend de bon naar ons terug in een gefrankeerde omslag. Om info te ontvangen over de levering van uw artikelen mag u niet vergeten uw telefoonnummer en/of uw e-mailadres door te geven.
Bestellen via fax: 070/23 33 63*
Vul uw papieren bestelbon in en fax hem naar het vermelde nummer. Vergeet niet uw gegevens te checken. U hoeft uw bestelling niet verder te bevestigen. Om info te ontvangen over de levering van uw artikelen, mag u niet vergeten uw telefoonnummer en/of uw e-mailadres door te geven.
* Tarief in functie van uw provider. Max. 0,30€/min.

Hoe profiteert u van uitstel van betaling?

Heel gemakkelijk:
  1. In uw mandje: geef uw voordeelcode door en klik op « activeren ».
  2. Bij de betaling kiest u "Betaling na ontvangst" of "Partner Card".
  3. Klik "ja" aan naast " Ik wens te genieten van het betalingsuitstel van 3 maanden".

Hoe volg ik mijn bestellingen?

U heeft uw pakje nog niet ontvangen en u wilt weten of het al verstuurd werd.
  • Normale levering bij u thuis of in een afhaalpunt: u kunt de status van uw bestelling volgen in uw "Account". Onder " BESTELLINGEN " klikt u op "Mijn bestellingen volgen". U vindt dan de details van uw laatste bestelling, het leveringsadres en de status ervan (in verwerking, uitgesteld, verzonden, ...).
  • � Levering van zware artikelen bij u thuis op afspraak: voor zware artikelen ontvangt u een brief met de voorgestelde leveringsdatum. Als de datum van de afspraak u niet schikt, dan kunt u een nieuwe datum vastleggen door het nummer te bellen dat op uw brief vermeld staat.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed geregistreerd is?

Er zijn 2 manieren om na te gaan of uw bestelling goed geregistreerd werd:
  1. 1. Zodra u besteld heeft op onze site ontvangt u een bevestigingsmail.
  2. Bestelling volgen : In de rubriek " Bestelling volgen " van uw account vindt u de lijst van uw laatste bestellingen en hun status (bestelling opgenomen, in behandeling, verzonden...). U kunt er dus uw bestelling in terugvinden (binnen een maximumtermijn van 1 uur indien het uw 1e bestelling op onze website betreft).

Kan ik mijn mandje bewaren?

Artikelen in uw winkelmandje blijven bewaard indien u ingelogd was tijdens uw bezoen aan onze website
Wanneer u de volgende keer inlogt kunt u de artikelen alsnog bestellen of verwijderen en natuurlijk ook nieuwe artikelen toevoegen.

Kan ik een bestelling wijzigen?

Om alle informatie over uw bestelling terug te vinden (factuurnummer en status): ga naar de rubriek "Bestelling
volgen" van uw account. Nadat uw bestelling bevestigd is, kunt u deze niet langer wijzigen of aanvullen.
* Tarief in functie van uw operator. Max. 0,30€/min.

Levering

Waar kan ik mijn pakje laten leveren en binnen welke termijn?

Uw pakje kan thuis, in een Afhaalpunt of op een ander adres geleverd worden.
In een Afhaalpunt
Een 3Suisses afhaalpunt is een handelszaak (heel vaak een dagbladhandel, een benzinestation...) waar u uw pakjes kunt afhalen (kleding, huislinnen, beauty).
Er zijn bijna 500 afhaalpunten in Belgi� en Luxemburg, er ligt dus zeker een afhaalpunt in uw buurt. Om uw afhaalpunt te kiezen, kunt u bellen naar nummer 070/23 38 48*. U kunt voorradige artikelen de tweede dag daarna al ontvangen, zonder dat u extra kosten bij de verzendkosten hoeft te voegen.
Als u schriftelijk bestelt, worden de voorradige artikelen u binnen de 8 tot 10 werkdagen geleverd.
BELANGRIJK : zware artikelen kunnen niet in een afhaalpunt geleverd worden.
Om het bedrag van de verzendingskosten te kennen, klik hier.
* Tarief in functie van uw operator. Max. 0,30€/min.

Bij u thuis of op een ander adres (op kantoor, bij een vriendin, op uw vakantie-adres)
Voor alle vooradige artikelen bedraagt de verzendingstermijn gewoonlijk 3 werkdagen vanaf het moment dat wij uw bestelling ontvangen hebben.
TIP : vermeld uw favoriete afleveradressen in uw account (thuis, werk, afhaalpunt�) om gemakkelijker en sneller te kunnen bestellen.
Om het bedrag van de verzendingskosten te kennen, klik hier.

Hoe kan ik weten of mijn pakje aangekomen is?

Als u voor levering in een afhaalpunt koos, dan wordt u op de hoogte gebracht als uw pakje aangekomen is, per e-mail (als u ons uw e-mailadres doorgegeven heeft), per sms (als wij over uw gsm-nummer beschikken) of anders telefonisch of schriftelijk.
Aarzel dus niet en geef ons uw gsm-nummer door via uw klantaccount (rubriek "Mijn persoonlijke gegevens�). Dit zal ons in staat stellen u zo snel mogelijk in te lichten als uw pakje in het afhaalpunt is aangekomen.
TIP : om op elk moment te weten hoe het met uw bestelling zit, surft u gewoon naar de rubriek "Bestelling volgen" van uw account.

Hoe vind ik mijn afhaalpunt?

3Suisses beschikt over ongeveer 500 afhaalpunten die verspreid liggen over heel Belgi� en Luxemburg.
Om het afhaalpunt te vinden dat voor u het meest praktisch is, klikt u op de link "Vind uw afhaalpunt". Geef vervolgens uw provincie en/of uw stad door. U krijgt vervolgens alle adressen van in de buurt gelegen afhaalpunten te zien. Aan u de keuze!

Hoe worden zware en omvangrijke artikelen (meubelen, bedden...) geleverd?

Als u zware of omvangrijke artikelen bestelt worden ze automatisch bij u thuis geleverd.
Al naargelang de artikelen kunt u kiezen uit meerdere leveringswijzen:

Levering op afspraak
Voor zware artikelen wordt een leveringsdag afgesproken.
Levering op verdieping
Wij leveren uw zware en omvangrijke artikelen waar u ook woont. Indien er een meubellift nodig is, vragen we u een extra deelname in de kosten van 175€.
Gratis terugname van uw oude toestel
Bij bestelling van een nieuw toestel uit de rubriek Hightech of Huishoudelektro kunt u bij de levering ervan vragen dat 3Suisses uw oude toestel van hetzelfde type (TV voor TV, enz.) volledig proper en leeg, gratis meeneemt. Bel daarvoor uw consulente op het nr 070/23 38 48*. Het overhandigde artikel wordt dan eigendom van 3Suisses.
Montage op aanvraag
Als u dit wenst, monteren onze specialisten uw meubelen bij u thuis. Prijsbestek en afspraak op 070/23 38 48*.
Om de leveringstermijn te kennen van uw zware of omvangrijke artikelen neemt u contact op met uw consulente op het nr 070/23 38 48*.
* Tarief in functie van uw operator.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Het bedrag van de deelname in de verzendkosten van uw bestelling varieert in functie van uw aankopen. Meestal hoeft u slechts de basiskosten te betalen ten bedrage van 4,99€ (1).
Voor de levering van zware of omvangrijke artikelen zijn de kosten als volgt:
Heel lichte artikelen: € 9,99
Lichte artikelen: €14,99
Zware artikelen: €29,99
Heel zware artikelen: €39,99
Indien u meerdere artikelen bestelt met deelname in de verzendingskosten betaalt u uiteraard slechts ��nmaal de hoogste bijdrage.
(1) 3Suisses behoudt zich het recht voor deze tarieven te wijzigen in functie van de evolutie van de post- of transporttarieven.

Betaling

Welke zijn de betalingswijzen?

Op www.3suisses.be betaalt u zoals u het wenst. Wij bieden u een ruime keuze aan betalingswijzen.
U kunt betalen met de Partner Card, een Visa kaart of MasterCard, via overschrijving na 14 kalenderdagen of met uw PayPal rekening.
Met de Partner Card/MasterCard
Om al uw shoppingwensen te financieren, hebben we nieuwe functies aan uw Partner Card toegevoegd... Een kaart met vele voordelen!
In 1 keer contant betalen zonder kosten:
U kunt profiteren van gratis uitstel van betaling tot 45 dagen!
Of de mogelijkheid om in ��n of meerdere keren te betalen **:
Uw voordelen:
- Tot 3,59€ besparing bij elke bestelling (u betaalt geen kosten meer voor betaling na ontvangst).
- Een prioritair telefoonnummer om tijd te winnen.
Opgelet ! Geld lenen kost ook geld. ?
Onder voorbehoud van aanvaarding van uw aanvraag door Cofidis en na ondertekening van uw contract.
De Partner Card/Partner Card MasterCard wordt beheerd door onze financi�le bemiddelaar COFIDIS, kredietgever,
Chauss�e de Lille 422A � 7501 Orcq. Voorbeeld: voor een kredietopening van € 1.000 is het minimale maandelijkse
te betalen bedrag 1/18de van het resterend verschuldigd saldo. Het Jaarlijkse Kostenpercentage (JKP) van toepassing op
de kredietopening bedraagt 14,50%, inclusief een jaarlijkse bijdrage van 2,42% per jaar voor de kaart en een jaarlijkse
actuari�le debetrente van 11,96%. Geen eenmalige kosten. Variabele jaarlijkse actuari�le debetrente. De kostprijs van het
krediet is afhankelijk van het bedrag van het verstrekte krediet.
Contract van onbepaalde duur. Rentevoeten van kracht op 01/01/2013, kunnen gewijzigd worden. E�nmalige, onmiddellijke opname van € 600: de eerste maandelijkse aflossing bedraagt € 33,65. Met de MasterCard die u overal kunt gebruiken
Naast het feit dat u de kaart kunt gebruiken in de verschillende winkels, hotels enz., beschikt u dankzij de MasterCard over een echte betaalkaart.
U kunt geld opnemen bij een bankautomaat, in de winkel of op internet betalen, zowel in Belgi� als in het buitenland.
Betaal geen jaarlijkse bijdrage en geen kosten aan de bankautomaat.
Als u al een 'Partner Card'-klant bent, dan kunt u uw afschrift online bekijken door hier te klikken.
Opgelet ! Geld lenen kost ook geld. ?
**Onder voorbehoud van aanvaarding van uw aanvraag door Cofidis en na ondertekening van uw contract. De Partner Card/Partner Card MasterCard wordt beheerd door onze financi�le bemiddelaar COFIDIS, kredietgever, Chauss�e de Lille 422A - 7501 Orcq. De mogelijkheid om in meerdere keren te betalen is voorbehouden aan klanten die houder zijn van de Partner Card Mastercard, kredietopening met kaartondersteuning. De modaliteiten van het betalen in meerdere keren kunnen toegekend worden onder voorbehoud van het beschikbare bedrag van de kredietopening. De modaliteiten van de betaling in meerdere keren bestaat uit het gebruiken van de kredietopening. Deze betalingen worden afzonderlijk vermeld op het rekeningoverzicht. De modaliteiten worden toegekend tegen een debetrente zoals vastgelegd in het contract van de kredietopening. In geen geval kan de maandelijkse terugbetaling minder bedragen dan � 25. Met de VISA kaart erkend door BCC of MasterCard
Via telefoon, internet of schriftelijk. Vermeld het nummer en de vervaldatum die u op de voorkant van uw kaart vindt en de 3 laatste cijfers van het nummer die u op de keerzijde terugvindt.

Via Bancontact/MisterCash of met uw Maestro kaart
Als u een Bancontact/MisterCash of Maestro kaart heeft en over het beveiligde Webbanking systeem beschikt dat u van uw bank krijgt, dan kunt u uw aankopen op onze site betalen door uw kaartnummer en de vervaldatum van de kaart te vermelden.

Per overschrijving na 14 kalenderdagen
U hoeft niets te betalen bij de bestelling of bij de levering. U past uw artikelen bij u thuis en betaalt pas 14 kalenderdagen na de ontvangst van uw pakje via het overschrijvingsformulier dat bij uw pakje gevoegd werd.
Ons rekeningnummer (IBAN) is: BE94 0017 5063 8014
BIC: GEBABEBB.
Voor deze service zal uw factuur met 3,59€(1) verhoogd worden per bestelling. In precieze gevallen, kan 3 SUISSES u een betalingsuitstel voorstellen tot 3 maand zonder kosten, onder voorbehoud dat uw uitstaand bedrag lager is dan 1.500€. Een voorschot van 35% kan worden geëist op het moment van de bestelling, in welk geval het saldo betaald te worden op het einde van de termijn van 14 dagen. (1) Prijs veranderlijk tijdens het seizoen

Met PayPal
Bij bestelling via onze site kunt u bij het afsluiten van uw bestelling ook rechtstreeks betalen met uw PayPal rekening.

Zijn de betalingen beveiligd?

Net zoals onze website zijn al onze online betaalwijzes op www.3Suisses.be volledig beveiligd met een coderingssysteem.
U kunt dit controleren via de https bovenaan in de adresbalk.
U kunt ook betalen met een bankoverschrijving via uw eigen bank.

Hoe kan ik de Partner Card/MasterCard kaart verkrijgen?

U wenst te profiteren van de voordelen van deze kaart?
Vraag de kaart aan per telefoon: 070/ 23 38 48*. In Luxemburg : 40 43 85*.
*Tarief in functie van uw operator. Max. 0,30€/min.

Hoe geniet u van het uitstel van betaling?

Heel makkelijk:
  1. In uw mandje, vul uw voordeelcode in en klik op " Activeren ".
  2. Op het moment van betalen, kiest u "Betaling na ontvangst" of "Partner Card".
  3. Klik op "Ja, ik wens te genieten van het betalingsuitstel van 3 maanden" aan naast "Ik wens te genieten van het betalingsuitstel van 3 maand".

Terugzendingen, omruilingen, tevreden of terugbetaald

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Dankzij onze garantie "Tevreden of terugbetaald" heeft u 14 kalenderdagen de tijd om de omruiling of de terugbetaling te vragen van elk artikel dat u niet bevalt.
Een artikel retourneren is heel makkelijk:
  1. Breng uw artikelen in de oorspronkelijke verpakking terug naar uw afhaalpunt of zend ze via de Post terug naar 3Suisses �Service Retours � B-6099 Charlerloi.
  2. Vraag het bewijs van uw retour (etiket met een nummer) in uw postkantoor of afhaalpunt en bewaar het zorgvuldig gedurende een periode van 3 maanden.
Voor zware of omvangrijke artikelen belt u uw consulente op nr 070/23 38 48*. Als u nog andere vragen heeft, neem dan een kijkje op de keerzijde van uw verzendingsborderel. Bij retour van uw volledige bestelling, is een deelname van minimum 4,99€ in de retourkosten verschuldigd. Belangrijk: elk teruggestuurd artikel dient volledig en in onberispelijke nieuwstaat te zijn.
Worden niet teruggenomen:
  • Artikelen die door de Koper beschadigd of bevuild zijn, alsook gedragen kleding.
  • Artikelen die niet in de oorspronkelijke verpakking teruggezonden worden, onvolledig zijn of waarvan de gebruiksnota, het montageplan en/of de onderdelen en accessoires ontbreken.
  • Artikelen beschadigd door onachtzaamheid, verkeerd gebruik of hersteld door derden of uzelf
  • Artikelen teruggezonden in deze staat blijven bij 3Suisses, ter beschikking van de koper die ze dient te betalen.
  • Vooropgenomen audio en videocassettes, cd's, dvd's, verzorgings- en cosmeticaproducten kunnen teruggestuurd worden indien ze niet geopend werden
  • Artikelen op maat (gordijnen, stoffen, matrasbeschermers...) kunnen niet teruggestuurd worden.
  • <
  • Sportschoenen die gewassen werden
*Tarief in functie van uw operator. Max. 0,30€/min.

Hoe vraag ik de omruiling aan van de artikelen die ik terugstuur?

U bent niet tevreden over de kleur, de maat... van ��n of meerdere artikelen die u ontvangen heeft, en u wenst een omruiling te doen. Zend in dit geval de artikelen of het artikel terug zoals aangegeven in de vorige vraag. Er zijn 2 manieren om uw ruil-bestelling door te geven:
Telefonisch: via telefoonnummer 070/23 38 48*. Vermeld dat het een omruiling betreft. U kunt uiteraard genieten van de levering van uw ruil-bestelling binnen de 2 dagen in een afhaalpunt.
Schriftelijk: gebruik de bestelbon op de keerzijde van uw leveringsborderel.
Als u minstens 1 artikel behoudt van uw oorspronkelijke bestelling, dan is de deelname in de verzendkosten van uw ruil-bestelling gratis.
*Tarief in functie van uw operator. Max. 0,30€/min.

Wanneer en hoe word ik terugbetaald?

Zodra wij de artikelen ontvangen hebben, wordt het terugbetalingsproces in gang gezet; de terugbetaling gebeurt vervolgens binnen 3 tot 8 werkdagen.
Voor de terugbetaling van uw artikel(en) noteert u uw rekeningnummer (IBAN) in de zone aangegeven op de keerzijde van uw leveringsborderel. Wij doen dan een overschrijving van het verschuldigd bedrag.
Als u uw bankrekeningnummer niet vermeld heeft, belt u dan de consulente via het nummer 070/23 38 48*.
*Tarief in functie van uw operator. Max. 0,30€/min.

Binnen welke termijn ontvang ik mijn omruil-bestelling?

Als u uw omruil-bestelling telefonisch doorgeeft, kunt u uw pakje binnen de 2 dagen in het afhaalpunt ontvangen van uw keuze. Als u uw omruil-bestelling schriftelijk doorgeeft, is de termijn gelijk aan deze van een normale bestelling.

Wanneer moet ik de verzendkosten betalen? Wanneer moet ik de retourkosten betalen?

De deelname in de verzendkosten van � 4,99 is enkel verschuldigd als u uw bestelling volledig of gedeeltelijk behoudt. Bij volledige retour van uw bestelling is een deelname in de retourkosten verschuldigd van minimum � 4,99 en zijn ook de eventuele verzendkosten voor uw rekening. Deze verzendkosten kunnen vermeden worden door uw artikelen naar het afhaalpunt terug te brengen waar u uw pakje ontving. De deelnames in kwestie zijn identiek en worden berekend volgens de tarifering hieronder:
Heel lichte artikelen: € 9,99
Lichte artikelen: €14,99
Zware artikelen: €29,99
Heel zware artikelen: €39,99

Artikelen

Hoe kiest u de juiste maat?

U weet niet welke maat u nemen moet? Zowel voor prêt-à-porter als voor huislinnen, helpt 3Suisses u bij de minste twijfel.
Voor de prêt-à-porter artikelen kunt u gebruik maken van onze matentabel voor het ganse gezin door hier te klikken.
Alles wordt perfect uitgelegd: welke maten u nemen moet, waar, hoe...
Meer informatie over de juiste matras, het gepaste hoofdkussen en het ideale dekbed kunt u vinden op onze site.

Zijn de artikelen kwaliteitsvol? Van welke garanties genieten de artikelen?

3Suisses streeft ernaar u kwaliteitsvolle artikelen aan te bieden tegen de beste prijzen.
Alle artikelen uit de 3Suisses collectie genieten van een garantie van minimum 2 jaar.
Meubelen en uitrusting: 2 jaar garantie of langer wanneer specifiek vermeld.

Hoe weet ik of mijn artikel beschikbaar is?

Op de website ziet u onmiddellijk of uw artikelen beschikbaar zijn. Klik op het artikel en u ziet de beschikbare kleuren en maten.
  • Artikel beschikbaar: Het artikel is onmiddellijk beschikbaar, het kan ofwel binnen de 3 dagen bij u thuis of binnen de 2 dagen in een afhaalpunt geleverd worden.
  • Artikel beschikbaar binnen (X) weken: het artikel kan u toegestuurd worden binnen de termijn die ernaast aangeven wordt.
  • Artikel uitgeput: dit betekent dat er geen voorraad meer is van dit artikel.

Wat doe ik als het artikel me niet bevalt?

Het artikel dat u bestelde is te klein, te groot, de kleur beantwoordt niet aan uw verwachtingen...
Bij 3Suisses geniet u op elk moment van de garantie "Tevreden of terugbetaald" wat u in staat stelt de artikelen die u niet bevallen binnen de 14 kalenderdagen terug te zenden.
Om te weten hoe u hiervoor te werk gaat, verwijzen we u naar de vraag "Hoe retourneer ik mijn artikelen?".

Kortingen, geschenken, voordeelcodes, wedstrijden

Hoe geniet ik van mijn voordelen?

U ontving een aanbieding via e-mail of schriftelijk en wenst ervan te genieten op de website? Heel eenvoudig!
Bij het afsluiten van uw bestelling op de pagina met uw mandje klikt u op " % voordeelcode toevoegen ", en noteert u uw voordeelcode, in het daartoe voorziene vakje.
Uw voordelen (geschenk, korting, uitstel van betaling...) zullen automatisch in aanmerking genomen worden.

Waar vind ik mijn voordeelcode?

De voordeelcode is samengesteld uit meerdere karakters of een woord.
In uw e-mails bevindt de code zich bovenaan rechts. In uw brieven staat de code bovenaan uw bestelbon.

Hoe vraag ik mijn gratis geschenk aan?

U ontving een aanbieding per e-mail of schriftelijk, met een gratis geschenk bij uw bestelling?
Om dit geschenk samen met uw artikelen te ontvangen, heel makkelijk: bij het afsluiten van uw bestelling geeft u uw voordeelcode in,
in het daartoe voorziene vakje op de pagina met uw mandje (juist onder de detailbeschrijving van uw mandje) door te klikken op " % voordeelcode toevoegen "
Uw geschenk wordt dan automatisch bij uw pakje gevoegd.

Hoe geniet u van het uitstel van betaling?

Heel makkelijk:
  1. In uw mandje noteert u uw voordeelcode na geklikt te hebben op �Activeren�.
  2. Op het moment van de betaling kiest u "Betaling na ontvangst" of "Partner Card".
  3. Kruis "ja" aan naast "Ik wens te genieten van het betalingsuitstel van 3 maanden".

Hoe weet u of u een wedstrijd gewonnen heeft?

Indien u deelnam aan ��n van onze wedstrijden en een prijs won, zullen wij u telefonisch of per e-mail inlichten en zult u een aangetekende brief ontvangen. U kunt de reglementen van de lopende wedstrijden en de lijst van de winnaars van de vorige wedstrijden op onze site raadplegen. Als u dit wenst, kunt u de lijst van de winnaars van de verschillende wedstrijden aanvragen met een brief naar 3Suisses Promo afdeling - Chauss�e de Lille 422 - B-7501 Orcq. Vergeet niet te vermelden van welke wedstrijd u de lijst van winnaars wenst te ontvangen (bijv.: "Disney" wedstrijd...).

Newsletter

Hoe kan ik mij inschrijven voor de newsletter?

U wenst als eerste ingelicht te worden over promotionele aanbiedingen en koopjes van 3Suisses en wilt info ontvangen over de nieuwste trends en toppers?
Wij zullen uw inschrijving bevestigen per e-mail en daarna zult u geregeld exclusieve voordelen ontvangen die zijn voorbehouden aan lezers van onze newsletter.

Ik wens me uit te schrijven voor de newsletter. Wat moet ik doen?

U wenst niet langer te profiteren van de 3Suisses koopjes en als eerste de recentste 3Suisses aanbiedingen te ontvangen?
U kunt zich op 2 manieren uitschrijven:
  1. Rechtstreeks via de e-mails van 3Suisses: klik op de link onderaan de e-mail.
  2. In uw account: ga naar de rubriek "Mijn abonnementen" en klik op "Nee" bij de vraag of u de newsletter van 3Suisses wenst te ontvangen.
  3. U kunt er ook voor kiezen nog maar maar ��n e-mail per week te ontvangen.

Catalogus

Hoe plaats ik een bestelling op de website met mijn bestelnummers ?

U wenst artikelen uit een catalogus van 3Suisses via onze website bestellen? Volg de volgende stappen :
  1. Geef het bestelnummer van het gewenste artikel in in de zoekmachine boven aan de pagina.
  2. Kies de gewenste kleur en maat en klik vervolgens op "Toevoegen aan mandje".
  3. Na het valideren van uw mandje vermeldt u uw voordeelcode (als u er ��n heeft) om te kunnen genieten van uw kortingen, geschenken enz.
  4. Klaar is kees!

Contact

Voor andere vragen kunt u contact met ons opnemen per e-mail: klantendienst@web.3suisses.be
Terug naar boven